Powered By Blogger

maandag 17 september 2012

Velo versus UP

Velomobiel Quest XS en VW UP

Pak me bloggie maar weer eens op.
Vorige jaar mee begonnen.
Gestopt.
Weer eens een andere blog gemaakt.
Nu toch maar weer bij mijn eerste blog teruggekomen.

Sinds enkele maanden ben ik de trotse bezitter van een Velomobiel Quest XS en VW UP.

De Velomobiel Quest XS
Een gele. Valt lekker op en ja, BANAAN!!
Als fietser en werkend in de polder, Zeewolde
wil je wel eens met de fiets naar het werk.
In de polder kennen we WIND. Das nou net iets waar ik
niet zoveel van hou. Zeker niet als je ertegen in moet fietsen.
In de Quest gaat dat vele malen beter
Relaxed door de polder op weg naar Zeewolde.
Uit de auto, fietsend met die polder-wind door mijn "weelderige" haar. Als een cabrio met trapas.

Tijdens deze ritjes zie je nog wel eens iets of je gedachten komen ergens waar ze nie kunnen komen tijdens een ritje in de Volkswagen Up.
Das die kleine witte achter de Quest. Beide zijn ze even oud of jong. Ze vullen elkaar goed aan.
Ze doen hun werk naar bijzondere tevredenheid. Zekers als je weet dat ik erg gecharmeerd was van
auto's. Auto's uit de premium klasse; Audi, Mercedes en snelle Renault clio's.
Zo ben ik nu best wel tevreden met mijn illustere duo.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten